Monday, September 6, 2010

second day in Taiwan ♥

很抱谦,让你们等久了。我总于要blog我在台湾的第二天。我越来越喜欢台湾了。在那边可以买到很多这里买不到的东西。那边的人很厉害打扮,不像这里。
我爱台湾!
我一定会再去。


地下铁的广场
hello kitty
wowww


me and my friend
texi driver






LOL !

love this place so muchhhiie
Anna Sui ! lovess !
this want not bad :)


our dinner
shopping shopping
thing that i bought on second day

No comments:

Post a Comment